W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Aici ne putem prezenta: noi si masinile noastre

Moderators: MER_SE280, DanW126, Sovieticool

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 01 Feb 2021, 17:40

calinush wrote:
29 Jan 2021, 17:46
Lucian_Kel wrote:
20 Jan 2021, 05:17
Bravo Feri, va fi o mașină foarte bine întreținută. Iar tu un șofer fericit.
Din start este un sofer fericit ca doar conduce Mercedes 😁
Incet incet se aduna piesele si va iesi o bijuterie. Tine-o tot asa! 👍

Bine zici Caline :lol:

Piesele se tot aduna.

Daca tot avem parbriz nou atunci punem un set de stergatoare noi :D .
IMG_20201202_101703.jpg
A1268200445.jpg
IMG_20201202_101820.jpg
IMG_20201202_101803.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 16 Feb 2021, 20:27

Update...

Am uitat că deasupra apărătorului din plastic care acoperă coloana de direcție electrică mai vine încă un apărător mai mic, cel care acoperă golul care apare după ce coloana este întins la maxim.

Despre acest apărător ar fi vorba...
A1266893608.JPG
Am încercat să-l comand pe nou, dar din păcate nu mai este livrabil la Mercedes Benz :(

După lungi căutări am reușit să-l găsesc în SUA, preț destul de piperat la care ar mai fi de adăugat și transportul până în EU... Așa că am renunțat...

Mai caut în continuare aici pe la noi...
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 18 Feb 2021, 15:25

Achizitiile continua. De fiecare data cand am condus SEC-ul am opservat ca bate si trocane. Am verificat suspensia...telescoapele sunt varza, doua dintre ele umede pe exterior. Am reusit sa achizitionez un kit complet pentru suspensie, arcuri, telescoape, aparatori, suruburi de prindere ...tot!

Suspensia este modelul B8 de la Bilstein care permite ca masina sa coboara undeva cu 4cm (am primit si acte cu kitul in care specifica acest lucru)

Arcurile o sa le pastrez...eventual le las pentru 280SE, si am sa combini arcurile AMG cu telescoape B8 .

In legatura cu arcurile care sunt pe SEC...surpriza... :D ... nici nu stiam de ele, toate cele 4 arcuri sunt de la Lorinser :mrgreen:
Bilstein B 8.jpg
Bilstein B8.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 16 Mar 2021, 16:09

MER_SE280 wrote:
16 Feb 2021, 20:27
Update...

Am uitat că deasupra apărătorului din plastic care acoperă coloana de direcție electrică mai vine încă un apărător mai mic, cel care acoperă golul care apare după ce coloana este întins la maxim.

Despre acest apărător ar fi vorba...
A1266893608.JPG
Am încercat să-l comand pe nou, dar din păcate nu mai este livrabil la Mercedes Benz :(

După lungi căutări am reușit să-l găsesc în SUA, preț destul de piperat la care ar mai fi de adăugat și transportul până în EU... Așa că am renunțat...

Mai caut în continuare aici pe la noi...

Am gasit si ultiuma piesa care lipsea pentru coloana de directie.
IMG_20201227_131906.jpg
IMG_20201227_131915.jpg
IMG_20201227_131922.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 20 Mar 2021, 20:08

Ultima achizitie...

Daca tot am 'probleme' cu radiatorul de racire am decis sa-l schimb, asa ca am cumparat un radiator nou original BEHR.

Radiatorul cel vechi am sa incerc sa-l refac si daca reusesc va ramane de rezerva...
IMG_20210304_165756.jpg
A1265004803.jpg
IMG_20210304_164436.jpg
IMG_20210304_164458.jpg
IMG_20210304_164606.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
Lucian_Kel
Posts: 99
Joined: 10 Jan 2015, 17:20
Masina: w123 280ce
Italy

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by Lucian_Kel » 24 Mar 2021, 21:59

Eu la fel credeam că radiatorul e de vină pentru ridicarea temperaturii peste nivelul maxim, însă s-a dovedit a fi o lipitură la masă in spatele ceasurilor ce nu mai făcea contact bine. Am schimbat termostatul și radiatorul, spălat instalația de răcire, însă abia după ce am refăcut lipitura totul a revenit la normal. Am făcut bine oricum schimbând radiatorul (chiar dacă nu e original, e Nissens).
Ce faci tu cu mașina asta, e la limita dintre pasiune și nebunie. Felicitări

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 25 Mar 2021, 09:37

MER_SE280 wrote:
08 Sep 2020, 19:46
Pentru a avea acces mai bun la inlaturarea capacului de la distributie am fost nevoit sa indepartam multe piese, pana si radiatorul. Cu aceasta ocazie am avut ocazia sa inspectez ce se afla in spatele a celor trei coliere cu care a fost strans furtunul TUR.
WP_20150316_011.jpg
Iarasi surpriza :shock: ... tot mai apare cate ceva care te uimeste! Mai exact gulerul tevii s-a rupt, care ulterior a fost 'ciobanit' ca altfel nu o pot numi :( . Pentru a remedia problema ''meseriasul'' s-a folosit de trei piese de "legatura". Prima (cea verde) este cea principala in care a fost introdus a doua "piesa" si ca la final in a "doua piesa" a mai fost introdus ultima "piesa" de rezistenta, cel chromat, seamana tare cu o teava de la aspirator :lol:.

Cele trei piese impreuna au format o "piesa" de legatura intre gulerul rupt si cel ramas pe radiator. Jos palaria pentru inventator, a rezolvat problema ca de nu a curs deloc, insa foarte prost conceput findca "piesa" nr 2, adica cel care se afla in mijloc intre cea verde si cel metalic a suferit modificari serioase in timpul ciclului de racire - incalzire, atat de mult s-a deformat incat la final a obturat calea apei care vena pe TUR.

La asemena "inventii" nici nu e de mirare ca urca acul la apa in bord :evil:
1.jpg
2.jpg

Se poate observa cat de multa mizerie se aduna intre cele doua radiatoare, intre clima si cel de racire :o ...
W126 v8 Behr Radiator.jpg

Eu am cumpărat radiatorul din cauza ca cel vechi la partea cu TUR are probleme...
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2964
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Post by MER_SE280 » 02 Apr 2021, 15:12

MER_SE280 wrote:
08 Feb 2020, 16:36

Cel 'nou'...
IMG_20200208_140726.jpg
Daca avem capota "noua" atunci punem si emblema noua... :D
IMG_20210206_174004.jpg
A1267580158.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

Post Reply