W202 C180T Elegance

Moderators: MER_SE280, DanW126, Sovieticool

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2960
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 01 Jun 2020, 00:28

Ceva de genul ai folosit...?
Screenshot_20200531_232518.jpg
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 01 Jun 2020, 07:34

Da, acesta este... Chiar functioneaza! Si nici nu este scump. La un plin trebuie un flacon (zice ca pana in 5 l de ulei de motor). La mine capacitatea maxima e de vreo 5.5 5.7, nu mai retin exact, dar oricum nu pun niciodata maxim...
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2960
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 01 Jun 2020, 09:47

Merge de la schimb la schimb sau mai pui pe parcurs?

Întreb deoarece între timp se mai completează cu ulei(unde e cazul)... :)
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 01 Jun 2020, 10:54

Da, ai dreptate, si eu mai bag, cam de 2 ori, ulei intre schimburi.
Dupa cum am scris mai sus, bag cam 5 l (nu masor, "la nimereala", ca e flacon de 4 l - iau 2 flacoane, unul il bag tot si din celalat "la ochi" pana cred ca e "plin" si imi ajunge si de "completare" si pana la urmatorul schimb - poate iau atunci numai un alt flacon de 4 l, depinde de la caz la caz...). "Papa" pana la nivelul minim cei 0.75-1 l (depinde cat am bagat) cam in 5000 Km - nu stiu exact... poate 4000 daca "trag" tare de masina. Mai completez odata si teoretic ar trebui sa ma tina pana la urmatorul schimb... inca 5000 Km (nu prea depasesc limita de 10K, poate cu cativa Km). Daca mai "cere" ulei pana sa fie cam 1000 Km la schimb, ii mai bag putin (nu fac "plinul") si ma pregatesc de schimb (in principal e vorba de a comanda filtrul de ulei, ca uleiul in sine il iau de la Peco - e ulei LukOil GPL 10W40 - chiar nu am ce sa-i reprosez, nu e nici foarte ieftin dar nu e nici ulei "scump", ca nu-i vad rostul la o masina cu asa rulaj - plus ca poate sa fie - mai mult ca sigur este - contrafacut!). Daca ajunge la minim chiar inainte de schimb - din experienta stiu ca asa face - atunci ii fa schimbul imediat (atata timp cat am deja uleiul si filtrul cumparat). Asa consider ca e cel mai bine!

Cu aditiv nu mai completez dupa ce adaug ulei. Nu a fost inca nevoie. Dar iti inteleg ideea! ;) Intr-adevar, se mai "taie" din proprietatile aditivului. Dar, dupa cum am zis, de peste 4 ani fac asa, nu exista efecte adverse!

Ah, da, si "evaporarea" uleiului se mentine tot in "limitele" constante! Ma bucur tare mult pentru asta! La fel, si "misterioasa" evaporare de lichid de racire, tot asa, de cand am masina... se duce undeva... suspectez garnitura de chiuloasa, dar ii da drumul probabil pe exteriorul blocului... Acolo am observat, parca, lacrimare de lichid... Merge si asta asa! Nu are rost sa imi bat capul.

Am un flacon de 1 l de ulei de motor la mine mereu, just in case, daca as fi "plecat" departe si ar fi nevoie de ulei. Apa nu am special pentru motor, ca oricum am apa de baut... bag de acolo daca e necesar... :)
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 13 Jul 2020, 20:41

O mica "ieseala", pe vreme de Covidutz... Manastirea Bezdin. Am mai fost saptamanile trecute pana la Statiunea Moneasa (Cariera de Marmura, dar mai mult un "road-trip", mergand dus-intors pe drumuri mai "laturalnice").

Ah, si am depasit borna de 470K... 8-)
Attachments
Untitled.jpg
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2960
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 14 Jul 2020, 12:59

:great:
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 27 Jul 2020, 17:09

Am facut peste 5000 Km cu masina de la schimb. Avand in vedere ca sunt in Concediu si as vrea sa merg intr-o mini-vacanta cateva zile am zis sa completez iar uleiul. Am bagat cam 1 litru (poate putin mai mult), cat am avut pe fundul flconului pana la FIX nivelul de maxim pe joja. Nu era la minim, nu stiu cat a "papat" de cand am facut schimbul - am pus sa fiu sigur ca ma tine tot drumul dus-intors (nu cred ca vor fi mii de Km, nu am unde sa merg atata). Oricum am si un flacon de 1 litru in portbagaj.
Am bagat in urma cu ceva vreme si celalalt aditiv - nu are ce sa strice - am citit proprietatile / cica trebuie sa ajute (de aia e si numit "aditiv"). Ticaitul de tacheti apare aleatoriu. Am observat ca daca e cald si foarte cald afara apare mereu - la pornire (dureaza cateva secunde sau mai mult) si mult mai rar la frig (gen 10-12 grade cat aveam diminetile din saptamanile trecute). Banuiesc ca e ceva ce tine de vascozitate - ori la ulei ori la tacheti.

Ce ar mai trebui sa fac e sa schimb odata membrana la vaporizatorul acela de la GPL- avand in vedere ca niciun service nu se baga (cica ei nu pun decat original sau schimba tot vaporizatorul cu sistemele conexe aferente -BiGas OEM nu se mai gaseste) o sa trebuiasca sa fac eu. Cica nu e extrem de greu (am postat pe un grup FB de GPL-isti) si oricum, nu am ce strica mai rau - adica daca nu iasa ceva nu va merge deloc pe GPL - acum macar merge (uneori gatuit - mai ales la ture joase - probabil debit prea mare - alteori, in general, cu detonatii in toba la decelerare).

Ah si o mica revizie - gen placute, cand ma reintorc... ;) Nu dati cu pietre: voi pune SH!!! :roll: dar sunt OEM cu sigla MB. Provin de pe 220CDI-ul ce l-am avut de piese... sunt peste 80% (am si discurile fata-spate aferente, tot OEM MB, o se le pun cand va fi nevoie la mine - am peste 150.000 Km rulaj facut cu discurile fata (noi nu mai retin marca), si placutele aferente - discurile cred ca mai merg un "rand" de placute pana va fi nevoie de schimb...
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2960
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 28 Jul 2020, 00:34

80% sunt încă bune de tot, încă merg mult și bine.
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 28 Jul 2020, 14:53

Stiu Feri, dar sunt unii care considera "blasfemie" asa ceva... Pai la 280SE am pus aproape tot ce tine de directie SH de pe masina de piese... fuzeta cu tot cu discuri si chiar si rulmenti... tirant-contratirant cu bucsa, etc, etc... A mai mers masina asa vreo cateva zeci de mii de Km. Fara probleme! Poate le mai are si acum. Daca mai exista (masina... ca nu am mai vazut-o de mult, de cand era de vanzare pe grupul de FB).
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
MER_SE280
Moderator
Posts: 2960
Joined: 10 Mar 2010, 17:09
Masina: MB W126 S-Klasse
Location: DE
Contact:
Germany

Re: W202 C180T Elegance

Post by MER_SE280 » 29 Jul 2020, 12:24

La ultima mea intervenție la fuzeta... Am avut de schimbat rulmenții, și dacă tot am fost nevoit sa dau jos etrierii am decis sa schimp și plăcuțele de frână. Plăcuțele vechi erau tot de genul, 70-80% și crede-mă că nu le-am aruncat. Le-am pus înapoi în cutiuță și dacă ar fi cazul să le refolosesc, cu siguranță fara nici o ezitare le-aș pune...

Așa arăta...
WP_20160402_003_zpssaspxoqi.JPG
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

Post Reply