W202 C180T Elegance

Moderators: MER_SE280, DanW126, Sovieticool

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 05 Sep 2020, 19:17

Dupa 6 ani si 3 zile, respectiv 157371 Km rulati... brembo... Mai aveau "carne" dar am "rotit" rotile de vara (mai sunt 2 luni de sezon; st. fata->dr. spate, dr.fata->st. spate) si daca tot am dat rotile jos am zis ca e momentul... nu tineau oricum pana puneam cele de iarna.

Surpriza: placutele spate sunt "gata"... Am comandat ATE (nu mai aveam SH-uri de pe masina de piese)... Ciudat, nu demult am verificat si mai erau OK... posibil "ieseala" din concediu pe serpentine sa-si fi spus cuvantul. Sunt MINTEX (montate in 2016, 1 August, in urma cu circa 110000 Km).

Deci, in cateva zile iar dau rotile spate jos... :)
Attachments
brembo.jpg
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

User avatar
DanW126
Moderator
Posts: 1176
Joined: 21 Sep 2009, 10:09
Masina: W126
Location: Arad
Romania

Re: W202 C180T Elegance

Post by DanW126 » 17 Sep 2020, 18:55

DanW126 wrote:
05 Sep 2020, 19:17
... in cateva zile iar dau rotile spate jos... :)
Zis si facut... Frane spate cu placute noi... (franare mult, mult mai eficienta). Cele vechi erau gata de tot... Demult "scazute" sub nivelul senzorilor. Nu stiu de ce, masina mea nu a avut senzori de uzura pe spate. Desi placutele sunt prevazute cu locas. Probabil sunt potrivite pentru alte modele care au avut aceasta optiune. Daca nu se bloca un pistonas de la etrier (fiind iesit pana la maxim) si nu trebuia sa-l dau jos pentru deblocare toata operatia ma tinea in jur de 30 de min. Asa, a durat aprox. 1 ora, poate mai putin. A fost OK.

Am pus ATE, vreo 80-90 lei, nu mai stiu exact pentru ca am luat si un filtru de ulei (MANN) pentru ca se apropie si schimbul de ulei.

Asta a fost weekend-ul trecut.

In urma cu doua zile insa "m-a lasat" alternatorul. Avea un zgomot asa de puternic incat am crezut ca s-a spart ceva in motor. Rulmentul/rulmentii spart/i... Am gasit bucati de metal si plastic ("camasa") cazand din alternator cand l-am demontat.
Motorul se aude extrem de bine fara cureaua de accesorii angrenata. Trebuia sa fac un video, pentru cei 476K rulati chiar e foarte OK. Totusi, inainte avea un huruit. Posibil ori rola intinzatoare ori pompa de apa (sau servo) sa aiba o uzura. Eu banuiam initial intinzatorul, dar acum cred ca e inca in parametri.
Se pare ca nu am noroc cu alternatorul, e a 4-a oara cand am probleme... Ultima data in urma cu vreo 9 luni cand am crezut ca s-a facut "revizia generala". Stiu ca am solicitat sa se puna piese PREMIUM. Nu mai retin insa daca a fost vorba si de rulmenti. Daca a fost, ori nu s-au pus "premium", ori nu s-au schimbat deloc! Sau nici cele "premium" nu mai sunt ce au fost.

Scorul a fost acum, usturator (dupa parerea mea, cu alternatorul demontat de mine si trimis la reparat) un sec 180 de lei. Sper sa ma tina macar cat a tinut prima data, nu cat a tinut ultima data. Ca deja ma gandeam sa iau altul, SH... :lol:
Attachments
O VS N.jpg
bb.jpg
`83 Mercedes W126 280SE Champagne Metallic
`85 Mercedes W126 280SE Black Blue Metallic
`91 Mercedes W126 500SE Midnight Dark Blue

Post Reply